Thursday, May 8, 2014

MEAL SHAKES SHAKLEE UNTUK KANAK-KANAK | MEAL SHAKES SHAKLEE TAHAN BERAPA LAMA

Assalamualaikum dan selamat sejahtera..

Bulan Mei ini promosi Meal Shakes..ni la peluang anda nak beli buat stok. Beli 6 percuma 1 canister. PERCUMA tuu..Kalau bijak boleh la tong-tong dengan kawan-kawan :-)

Meal Shakes adalah antara produk paling awal yang saya cuba. Saya bagi kat Sofiya dan Dina. Ini la rupanya Meal Shakes tu.


Sebagai ibu saya perasan dan rasa bertanggungjawab dengan pemakanan anak-anak. Saya pasti korang juga ada masalah macam ni :-

  • Time makan je anak-anak mula lari-lari. Muka monyok kat meja makan. Bila di suap pun tak banyak yang mereka makan.

  • Bila makanan ruji tak di makan sempurna, mula la diorang lapar. Junkfood pulak jadi pengganti. Oh this is totally wrong!!!  :-(

  • Sebab risau anak kelaparan kita terpaksa ikut pulak apa yang mereka minta.."I WANT DONUTS, I WANT MC DONALD..KFC..BURGER..BLA BLA BLA"

  • Makan burger..tapi di asing pulak salad yang ada dalam burger. Mommies pulak jadi tukang asing sayur.

Saya akhirnya beli Meal Shakes ni lepas Google2 petua tambah selera anak. Belum pun jadi ahli masa tu...dan saya JATUH CINTA!!Saya ada mengomel..ehh dah pakai sebulan macam nampak tak luak hehe.

Mula-mula sangat risau dengan rasanya.Ialah anak kita bukan jenis yang senang nk makan. Rupanya tak susah. Saya shake dalam susu coklat Dina and susu formula Sofiya. Bila cubit sikit and rasa..memang sedap you.Rasa Vanilla Ice Cream. Saya amat teruja sebab hanya 1/2 sudu kecil setiap hari dan ianya 100% natural Ingredient.Dalam masa kurang sebulan saya dah nampak perubahan ketara. Dina yang bukan aje kuat makan..eczemanya juga surut sangat. Sofiya juga sebelum ni tak makan nasi. Kalau la ni memang tak payah ajak ye. Dia minta sendiri. Punya la banyak makan..lega sangat ok (cewahh ini testimoni diri sendiri la kan)

Apa yang saya nak highlightkan adalah..

KEBAIKAN MEAL SHAKES UNTUK KANAK-KANAK

  • Nutrisi lengkap -  menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu.
  • Kaya dengan protin - bila Meal Shakes di campur dengan 1 cup susu tepung, ia menghasilkan lebih kurang 15 grams protin. Woww..lagi satu, sumber protin dalam Meal Shakes adalah dari nonfat dry milk.
  • Protin ini membantu pembinaan sel-sel kulit,kuku,rambut,organ,darah,imun, dan lain-lain.
  • Membantu tumbesaran anak-anak - mengandungi asid folik,biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses membesar.
  • Anti-oksida - Mengandungi vitamin A,C,E, Zink, selenium. Ni semua agen antioksida untuk lawan penyakit dan penuaan.
  • Detoksifikasi - Kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus.Klik sini untuk baca lanjut tentang ANAK SEMBELIT.
  • Tiada pewarna tiruan.
Sangat mudah nak prepare, harganya sangat berbaloi dan tengok sajela nanti apa kebaikan yang anak anda dapat. Jangan terkejut pulak kalau selera anak makin meriah hihihi.

Yang kat bawah ni testimoni puan-puan yang sangat berpuas hati ye. Sebenarnye beribu-ribu lemon ade..tapi saya tunjuk tiga ni la ye :-)





Dapatkan dari saya beserta free consultation dan tips. Boleh beli murah..join saje ahli.banyak juga beza harga. Jadi ahli cuma RM 65.00 SEUMUR HIDUP. Beli tak rugi, bonus dapat. Badan pun sihat!!

Shaklee Independent Distributor yang sah : JULIANA BINTI MATSAH
COD within Kuantan area, dan penghantaran keseluruh dunia.
Whatsapp 0148222310 - 24 HOURS.

No comments:

Post a Comment